5 Temmuz 2014 Cumartesi

gizem topuz wedding..

      Merhabalar..Wedding Crown blog sayfasına artık yazılar ve fotoğrafları eklemeye karar verdim. Uzun zamandır burayı boşlamıştım. Yoğun koşuşturmalardan biriken güzel gelinlerin taç ve çiçekleri, nişan aksesuarları, balayı taçları, mezuniyet ve birçok şeyi yavaş yavaş paylaşmayı düşünüyorum.       Gizem mayıs gelinimiz ve düğünleri bodrumda oldu. Gelinliğini arkadaşım Yeliz Cengiz dikerken beni aradılar modellerle ilgili  aksesuarın renkleri boyutu ve  takılacak yeri hakkında görüşme yaptık. Daha sonra Gizem aradığında ne yapacağıma karar vermiştim. Bütün tüyoları aldıktan sonra iş başa düşer ve gelinin tüm istekleri doğrultusunda çalışmalara başlanır.       Alışveriş esnasında yapım esnasında Gizemle irtibat halinde olduk ki ben istenilenin tam ne olduğunu öğrenmeden kesinlikle bırakmam.Bu şekilde bir gelinlik provasında kendisine teslimi gerçekleştirdim. Teslim ederken ilk kez karşılaştık ve çok positif bir elektrik aldım kendisinden. Kendisine bana güvendiği için çok teşekkür ediyorum. Positif hali hep güzel yüzünü bürüsün bir ömür boyu mutlu olsunlar..













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder